Ελλάδα

Έφτασαν στην Αθήνα οι 19 Έλληνες ακτιβιστές του στολίσκου για τη Γάζα

Στιγμιότυπο από την επιστροφή των Ελλήνων ακτιβιστών του διεθνούς στολίσκου για τη Γάζα / πηγή φωτογραφίας orangepress.gr

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Με μέριμνα του Υπουργείου Εξωτερικών και με τη συνδρομή του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη επέστρεψαν στις 9 μ.μ. της Παρασκευής (22.05.2026) και οι 19 Έλληνες ακτιβιστές που συμμετείχαν στον στολίσκο «Global Sumud Flotilla» για τη Γάζα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών, οι 19 Έλληνες ακτιβιστές που πήραν μέρος στον διεθνή στολίσκο για τη Γάζα έφτασαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με εμπορική πτήση.

Δεκάδες πολίτες που είχαν συγκεντρωθεί στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», τους υποδέχθηκαν με λουλούδια, πλακάτ και συνθήματα.

Κατά την άφιξή τους, προκλήθηκε περιορισμένη ένταση με τις αστυνομικές δυνάμεις, δίχως ωστόσο να δοθεί κάποια συνέχεια.

Μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο όσοι κρίθηκε ότι χρήζουν παροχής πρώτων βοηθειών.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Χανιά: Θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 48χρονο μοτοσικλετιστή

admin1

Γλυφάδα: Ο γιος που σκότωσε και τους δύο γονείς του μέσα σε 12 χρόνια – Η πρόωρη αποφυλάκιση, οι εκκλησιαστικοί ύμνοι και το ανατριχιαστικό χρονικό

admin1

Σε ύφεση οι φωτιές σε Πρέβεζα και Άρτα

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies