Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Νεκρό βρέφος 3 μηνών – Του έκαναν ανάνηψη 50 λεπτά

Τραγωδία σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 27.01.2026 στη Θεσσαλονίκη, με ένα μωρό να χάνει τη ζωή του.

Το 3 μηνών μωρό, μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο στη Θεσσαλονίκη από τους γονείς του, που ανήκουν στην κοινότητα Ρομά. Το παιδί έφτασε γύρω στις 10:00 το πρωί και δεν είχε σφυγμό.

Αν και το νοσοκομείο δεν εφημέρευε εκείνη την ώρα, γιατροί και νοσηλευτές κινητοποιήθηκαν άμεσα και ξεκίνησαν προσπάθειες ανάνηψης.

Για περίπου 50 λεπτά έδωσαν μάχη για να το επαναφέρουν, όμως δυστυχώς το βρέφος δεν ανταποκρίθηκε και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Τα ακριβή αίτια θα διερευνηθούν με τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Τέμπη: Δικηγόροι για την εκταφή του γιου του Πάνου Ρούτσι – «Το ζήτημα αυτό δεν μπορεί να μείνει χωρίς δικαστική κρίση»

admin1

Δολοφονία στο Αγρίνιο: Για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατηγορείται ο 44χρονος δράστης – Την Τετάρτη η απολογία του

admin1

Καιρός σήμερα: Ηλιοφάνεια με πρόσκαιρες νεφώσεις – Τοπικές βροχές στα δυτικά

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies