Την προσοχή των πολιτών για απάτες με παραπλανητικές τηλεφωνικές κλήσεις εφιστά η Περιφέρεια Αττικής.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση για τις απάτες, στις αρμόδιες υπηρεσίες έχουν αναφερθεί περιστατικά, κατά τα οποία οι καλούντες εμφανίζονται ως υπάλληλοι της Περιφέρειας Αττικής, ζητώντας από τους πολίτες να διαβιβάσουν προσωπικά τους δεδομένα, με απώτερο σκοπό την υφαρπαγή χρημάτων.
Οι καταγγελίες που έχουν αναφερθεί –έως τώρα– στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, κάνουν λόγο για δήθεν επιστροφή παρακρατούμενου φόρου από τιμολόγια που έχουν εκδοθεί.
Η Περιφέρεια Αττικής υπογραμμίζει πως σε καμία περίπτωση δεν πραγματοποιούνται τέτοιου είδους κλήσεις προς οποιονδήποτε πολίτη και ότι πρόκειται για απόπειρα τηλεφωνικής εξαπάτησης.
Καλεί τους πολίτες:
-Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί τόσο με ανεπιθύμητες κλήσεις, όσο και με ανεπιθύμητα μηνύματα κειμένου (sms), ιδιαίτερα με αυτά που τους ζητούν να παραχωρήσουν πρόσβαση στο προφίλ των τραπεζικών τους λογαριασμών ή άλλα προσωπικά στοιχεία.
-Να μην αποκαλύπτουν προσωπικά τους δεδομένα, όπως κωδικούς πρόσβασης και άλλες ευαίσθητες πληροφορίες.
-Να επικοινωνούν με τις αρμόδιες Αρχές και να καταγγέλλουν το περιστατικό.
Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η Διεύθυνση Ταμειακής Διαχείρισης της Περιφέρειας Αττικής επικοινωνεί πάντοτε με το κοινό, χωρίς καμία παρέκκλιση, είτε μέσω email (dt@patt.gov.gr, dtinfo@patt.gov.gr), είτε από τα σταθερά υπηρεσιακά τηλέφωνα: 2132065033, 2132065034, 2132065036, 2132065129, 2132065815, 2132065817, 2132065816 και αναφέροντας πάντα το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου.
Πηγή: www.newsit.gr