Ελλάδα

Συνεχίζεται η κατάληψη στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό στην Αλεξάνδρας, βίντεο

Κατάληψη στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό στη λεωφόρο Αλεξάνδρας / πηγή φωτογραφίας orangepress.gr

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Πάνω στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό, στη συμβολή της Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη, θα παραμείνουν όλη τη νύχτα οι διαδηλωτές που προχώρησαν στην κατάληψη από χθες (15.05.2026) το πρωί.

Η κατάληψη του γερανού του εργοταξίου του Μετρό στην Αλεξάνδρας γίνεται σε ένδειξη αλληλεγγύης προς την κοινότητα των Προσφυγικών της περιοχής.

 

Στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου (16.05.2026) έχει προγραμματιστεί πορεία για την υπόθεση των Προσφυγικών με αφετηρία το Σύνταγμα.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Εργαζόμενοι στο ΕΣΥ και το ΕΚΑΒ θα βγαίνουν στη σύνταξη 5 χρόνια νωρίτερα μετά την ένταξη στα βαρεά και ανθυγιεινά

admin1

Κλήρωση ΛΟΤΤΟ 2731: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί

admin1

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος ο 37χρονος που προσπάθησε να βιντεοσκοπήσει 45χρονη σε τουαλέτες – «Θα κοιτάξω να πάω μπροστά στη ζωή μου»

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies