Ελλάδα

Υπουργείο Ναυτιλίας: Πώς θα μεταφέρονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εκείνα με εναλλακτικά καύσιμα

Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής, έβγαλε οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για τη μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα, με τα πλοία της ακτοπλοΐας.

Οι οδηγίες του υπουργείου Ναυτιλίας, εκδόθηκαν με σκοπό την ενημέρωση, πρόληψη και τον περιορισμό πιθανών κινδύνων, από τη μεταφορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα, με τα πλοία.

Σημειώνεται ότι στα AFVs περιλαμβάνονται:

α) Τα αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες)

β) Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.

Οι κατευθυντήριες οδηγίες βασίστηκαν σε μελέτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) και την μέχρι τώρα διεθνή εμπειρία καθώς το ζήτημα μεταφοράς AFVs με πλοία έχει απασχολήσει σχετικά πρόσφατα τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα.

Ως εκ τούτου και για λόγους πρόληψης, οι προαναφερόμενες οδηγίες προς τους οδηγούς των AFVs που θέλουν να επιβιβαστούν σε ακτοπλοϊκό πλοίο, αναφέρουν ότι:

α) Στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα πρέπει να γίνεται έλεγχος της θερμοκρασίας των συσσωρευτών ενώ το επίπεδο φόρτισης θα πρέπει να είναι έως 40% της συνολικής χωρητικότητάς αυτών και

β) Στα οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας.

Επισημαίνεται ότι υπάρχει υποχρέωση από τους επιβάτες – οδηγούς να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα του πλοίου σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.

Δεν επιτρέπεται να γίνεται φόρτωση των οχημάτων AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους (στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί). Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του, βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και η ακτοπλοϊκή εταιρία δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτή ορίσει.

Τέλος, δεν θα επιτρέπεται η φόρτιση ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων επί του πλοίου ενώ θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα δεν θα είναι συνδεδεμένα με κάποια πηγή ηλεκτρικού ρεύματος επί του πλοίου.

Πρωταρχικό μέλημα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και του Λιμενικού Σώματος είναι η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Οι οδηγίες που έχουν δοθεί για την ασφαλή μεταφορά των AFVs στα ακτοπλοϊκά πλοία υπηρετούν αυτό τον σκοπό, χωρίς όμως να εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των «πράσινων Ι.Χ.» στα νησιά μας.

Ζητείται από τους οδηγούς των AFVs να ακολουθήσουν τις οδηγίες καθώς και η κατανόησή τους, για να μπορούν να χαίρονται όλοι καλά ταξίδια στις θάλασσές μας.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Ο Πίνατ στο Συνέδριο ΝΔ: Ο σκύλος του Μαξίμου με κάρτα διαπίστευσης – Η ανάρτηση Μητσοτάκη

admin1

Πυροσβεστική: 70 φωτιές σε όλη τη χώρα το τελευταίο 24ωρο

admin1

«Φορτωμένα» με Meteor τα ελληνικά F-35: «Πράσινο» φως από τους Αμερικανούς στη χρήση των πανίσχυρων πυραύλων

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies