Ελλάδα

Όλυμπος: Βρέθηκαν οι δύο γυναίκες τα ξημερώματα που είχαν χάσει τον προσανατολισμό τους ενώ πεζοπορούσαν

Ο Όλυμπος / Eurokinissi

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Αίσιο τέλος για τις δύο γυναίκες, ηλικίας 21 και 24 ετών που είχαν χάσει τον προσανατολισμό τους ενώ πεζοπορούσαν στον Όλυμπο και σήμανε συναγερμός στη Πυροσβεστική για την επιχείρηση διάσωσης τους.

Εντοπίστηκαν και μεταφέρθηκαν οι δυο γυναίκες σε ασφαλές σημείο, από την θέση «Πριόνια» του Ολύμπου, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, Η επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης ξεκίνησε το βράδυ της Κυριακής (31.05.2026) και ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα στις 04:45 της Δευτέρας (01.06.2026).

Επιχείρησαν τέσσερις πυροσβέστες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Λιτοχώρου και τέσσερις πυροσβέστες από την Ορειβατική Ομάδα Έρευνας Διάσωσης (Ο.Ο.Ε.Δ.) της 2ης ΕΜΑΚ.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Τέμπη: Κατατέθηκε η εισαγγελική πρόταση 996 σελίδων στην πρόεδρο Εφετών και απεστάλη στους διαδίκους

admin1

Ίλιον: Θύμα άγριας ληστείας καρκινοπαθής συνταξιούχος – «Ο γιατρός είπε, είναι θαύμα που σώθηκα»

admin1

Εύβοια: Γραφείο τελετών έκανε εγκαίνια και «βούλιαξε» από κόσμο – Η τούρτα σε σχήμα φέρετρου

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies