Ελλάδα

Ασπρόπυργος: Έκρυβαν ναρκωτικά στο καπό του αυτοκινήτου – 2 συλλήψεις

Νόμιζαν ότι η κρυψώνα τους ήταν ασφαλής! Ο λόγος για δύο άνδρες στον Ασπρόπυργο, οι οποίοι συνελήφθησαν επειδή διακινούσαν ναρκωτικά. Είχαν κρύψει τις παράνομες ουσίες στο καπό αυτοκινήτου, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ την Πέμπτη (12.02.2026).

Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος συνέλαβαν το απόγευμα της 11ης Φεβρουαρίου 2026 στον Ασπρόπυργο, δύο άνδρες ηλικίας 30 και 25 ετών, τα οποία κατηγορούνται για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.

Προηγήθηκε κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών, ενώ ύστερα από αστυνομικές ενέργειες, εξακριβώσεις και διασταυρώσεις στοιχείων, καθώς και δημιουργία προφίλ (profiling), πιστοποιήθηκε η εγκληματική τους δράση.

Ο 30χρονος και ο 25χρονος είχαν κρυμμένα στο καπό του αυτοκινήτου τους, νάιλον συσκευασίες που περιείχαν ηρωίνη, με σκοπό την περαιτέρω διακίνηση.

Συνολικά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

– 19 αυτοσχέδιες νάιλον συσκευασίες που περιείχαν ηρωίνη συνολικού μεικτού βάρους 323,4 γραμμαρίων,

– 2-συσκευές κινητής τηλεφωνίας και ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Το ζεϊμπέκικο στην πλατεία Συντάγματος μετά την στρατιωτική παρέλαση που έγινε viral με 1 εκατ. προβολές

admin1

Δημήτρης Κουφοντίνας: Η στρατολόγηση στην 17 Νοέμβρη και η χαμένη ευκαιρία να συλληφθεί το 1985

admin1

Νέα Πέραμος: Φύλλο και φτερό το καμένο αυτοκίνητο των δραστών της δολοφονίας του 27χρονου

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies