Ελλάδα

Κηφισιά: Τα 210χλμ έφτασε οδηγός στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Μηχανή της Αστυνομίας / Eurokinissi

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού, ο οποίος εντοπίστηκε να τρέχει σαν πύραυλος στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, το βράδυ της Παρασκευής (26.06.2026).

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Τροχαία, διαπιστώθηκε μέσω συσκευής ράνταρ ότι ο 21χρονος, οδηγώντας αυτοκίνητο, κινείτο με 210 χλμ./ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπόμενου ορίου των 100 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

Υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ./ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, οι αστυνομικοί του πέρασαν χειροπέδες στον οδηγό.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Νέα Ιωνία: Εκατό χρόνια Ιερού Ναού Αγίου Στεφάνου Σαφραμπόλεως

admin1

Θανατηφόρο τροχαίο στην Κόρινθο: Αγροτικό «καρφώθηκε» σε δέντρο – 1 νεκρός και 2 τραυματίες

admin1

Ημαθία: Προσπάθησε να ληστέψει ζευγάρι και τα βρήκε σκούρα – Στο νοσοκομείο ο δράστης που εκπυρσοκρότησε το όπλο του

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies