Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι έστησαν καρτέρι και πέταξαν πέτρες σε λεωφορείο – Έσπασαν τα τζάμια και συνελήφθησαν



Περιπολικό της ελληνικής αστυνομίας / EUROKINISSI / Φωτογραφία (αρχείου) Βασίλης Παπαδόπουλος







Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Μία απερίσκεπτη πράξη έκαναν χθες τα ξημερώματα (7/5/2026) δύο ανήλικοι στη Θεσσαλονίκη οι οποίοι επιτέθηκαν σε λεωφορείο πετώντας πέτρες με αποτέλεσμα να σπάσουν τα τζάμια και να κινδυνέψει ο οδηγός.

Σύμφωνα με το thestival.gr, η επίθεση έγινε στην οδό Μοναστηρίου, κοντά στον σταθμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία στην Θεσσαλονίκη όταν γύρω στις 04:30 το λεωφορείο της νυχτερινής γραμμής του ΟΑΣΘ έβγαινε από τον σταθμό. Οι δύο ανήλικοι φαίνεται αν είχαν στήσει καρτέρι και να πέταξαν πέτρες προς το όχημα.

Από τις πέτρες έσπασαν τζάμια του λεωφορείου, ενώ αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης κατάφεραν να εντοπίσουν άμεσα και να συλλάβουν τους δύο ανήλικους.

Πρόκειται για έναν 16χρονο και έναν 15χρονο σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.


Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Φρεγάτα Κίμων: Εντυπωσιακό βίντεο από τον απόπλου από το λιμάνι της Λεμεσού

admin1

Θεσσαλονίκη: 48χρονος έδειχνε τα γεννητικά του όργανα μέσα σε λεωφορείο

admin1

Κεφαλονιά: Νέες αποκαλύψεις για την Μυρτώ – «Τα αποτελέσματα των τοξικολογικών δεν συνάδουν με την συμπεριφορά της»

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies