Ελλάδα

Αποφυλακίστηκε ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος – Ήταν ο αρχηγός της 17Ν

Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος / EUROKINISSI

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Ο αρχηγός της 17 Νοέμβρη, Αλέξανδρος Γιωτόπουλος σύμφωνα με πληροφορίες, βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού το απόγευμα της Πέμπτης 21/5/26 καθώς αποφυλακίστηκε με όρους. 

Ο 82χρονος Αλέξανδρος Γιωτόπουλος, που υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος και αρχηγός της τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Νοέμβρη, με το ψευδώνυμο «Λάμπρος», αποφυλακίστηκε με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης σε ΑΤ ενώ δεν πρέπει να απομακρύνεται από τον τόπο κατοικίας του, τον Βύρωνα.

Είχε καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη για ηθική αυτουργία σε 17 δολοφονίες, εκρήξεις, ληστείες και για τη συμμετοχή του στη 17Ν, κατηγορίες τις οποίες ο ίδιος αρνείται.

Από το 2022 ελάμβανε τακτικές άδειες με όρους που τηρούσε. Η αίτηση αποφυλάκισης ήταν η 5η και κατατέθηκε στις 23 Οκτωβρίου 2025.

Στη φυλακή παραμένουν ο Δημήτρης Κουφοντίνας, Σάββας και Χριστόδουλος Ξηρός.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Συνεχίζεται η έξοδος των εκδρομέων για το Πάσχα – Πάνω από 100.000 αυτοκίνητα εγκατάλειψαν την Αθήνα τη Μεγάλη Παρασκευή

admin1

Καιρός: Διήμερο κακοκαιρίας με βροχές και καταιγίδες – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν

admin1

Πανελλαδική απεργία στις λαϊκές αγορές από την Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2026 – Ποια ζητήματα απασχολούν τον κλάδο

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies