Ελεγκτής της ΣΤΑΣΥ ζητούσε 20 ευρώ από πολίτες για να μην τους κόψει πρόστιμο για εισιτήρια
Φωτογραφία αρχείου Eurokinissi Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Σοβαρή καταγγελία από επιβάτη για...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα
