Ο χρόνος είναι ακόμα με το μέρος του 23χρονου Νικόλα Παπαδόπουλου. Στα 8 του, ξεκίνησε να ασχολείται με τα κλασσικά κρουστά στο Δημοτικό Ωδείο Πάτρας με καθηγητή τον Maxim Mankovsky με τον οποίο συνέχισε στη Κέρκυρα στο Ωδείο Φιλιππος Νάκας. Έπειτα, συνέχισε τις σπουδές του με τον Μάριο Μουζακίτη στη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας και το Ιόνιο Ωδείο Κέρκυρας από το οποίο αποφοίτησε το 2022 με Δίπλωμα Άριστα Παμψηφεί και τιμητική διάκριση, καθώς και Πτυχίο Αρμονίας με Άριστα.
Αν έχετε πατήσει το play στο video από το Keep Running, κάτι που ακούγεται φρέσκο, ηλεκτρονικό και όσο μπασάτο συμβαίνει τώρα από την τριάδα Fred Again.., Floating Points και Jamie XX , ίσως δεν κολλάει απόλυτα με το classically trained background του νεαρού περκασιονίστα.
Η απάντηση βρίσκεται στην ηλεκτρονική πλευρά του ενορχηστρωτικού του ταλέντου. Μια σειρά από remixes, επίσημα και ανεπίσημα, ακόμα και σε ονόματα όπως ο Flume (το remix στο Insane τρέχει με 90K+ στο Soundcloud) τον έφεραν λίγο μετά τα 15 του σαν guest DJ στο Mainstage του Primer (το 2017) και μέχρι το “Breathe” του 2020 στη Νεουορκέζικη Lush Records, τα ονειρικά synths και τα steady beats του με τα μεγάλα μπάσα είχαν αρχίσει να κερδίζουν παγκόσμιο following.
Κάποιοι το αποκαλούν “περίοδος αναζήτησης ήχου”, άλλοι “καλλιτεχνική ωρίμανση” και ο Νικόλας απλά “η τελειομανία με τα ελαττώματα της” για να δικαιολογήσει μέσα σε μόλις 93 δευτερόλεπτα την δημιουργική παύση σχεδόν 4 χρόνων. Το φετινό φθινόπωρο σαν έτοιμος από πάντα, παραδίδει το “όραμα” για την μουσική του όπως θα ήθελε να υπάρχει στο άμεσο μέλλον μέσω του EP 1, που για αρχή μπορεί να περιορίζεται σε δίλεπτες ασκήσεις εντυπωσιασμού -όπως το υπέροχο “Pieces”- αλλά είναι θέμα χρόνου να ξεδιπλωθεί ένας υπέροχος μεγάλης διάρκειας κόσμος, από αυτούς που σπάνια παραδίδουν εγχώρια ταλέντα λίγο μετά τα 20 τους.
Πηγή: www.avopolis.gr