Ελλάδα

Αποφυλακίστηκε ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος – Ήταν ο αρχηγός της 17Ν

Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος / EUROKINISSI

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Ο αρχηγός της 17 Νοέμβρη, Αλέξανδρος Γιωτόπουλος σύμφωνα με πληροφορίες, βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού το απόγευμα της Πέμπτης 21/5/26 καθώς αποφυλακίστηκε με όρους. 

Ο 82χρονος Αλέξανδρος Γιωτόπουλος, που υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος και αρχηγός της τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Νοέμβρη, με το ψευδώνυμο «Λάμπρος», αποφυλακίστηκε με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης σε ΑΤ ενώ δεν πρέπει να απομακρύνεται από τον τόπο κατοικίας του, τον Βύρωνα.

Είχε καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη για ηθική αυτουργία σε 17 δολοφονίες, εκρήξεις, ληστείες και για τη συμμετοχή του στη 17Ν, κατηγορίες τις οποίες ο ίδιος αρνείται.

Από το 2022 ελάμβανε τακτικές άδειες με όρους που τηρούσε. Η αίτηση αποφυλάκισης ήταν η 5η και κατατέθηκε στις 23 Οκτωβρίου 2025.

Στη φυλακή παραμένουν ο Δημήτρης Κουφοντίνας, Σάββας και Χριστόδουλος Ξηρός.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Οι φωτογραφίες που τράβηξε ο Πολωνός που κατηγορείται για κατασκοπεία στη Σούδα – Αεροπλανοφόρα και πλοία υποστήριξης στο κινητό του

admin1

Καλαμαριά: Νέο βίντεο ντοκουμέντο λίγα λεπτά πριν καταρρεύσει ο 20χρονος που δολοφονήθηκε – Δίωξη και στον δεύτερο φίλο του θύματος

admin1

Γλυφάδα: Ο 46χρονος έψαχνε να σκοτώσει τον πατέρα του, όταν δολοφόνησε τη μητέρα του το 2014

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies