Ελλάδα

Κηφισιά: Τα 210χλμ έφτασε οδηγός στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Μηχανή της Αστυνομίας / Eurokinissi

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού, ο οποίος εντοπίστηκε να τρέχει σαν πύραυλος στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, το βράδυ της Παρασκευής (26.06.2026).

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Τροχαία, διαπιστώθηκε μέσω συσκευής ράνταρ ότι ο 21χρονος, οδηγώντας αυτοκίνητο, κινείτο με 210 χλμ./ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπόμενου ορίου των 100 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

Υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ./ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, οι αστυνομικοί του πέρασαν χειροπέδες στον οδηγό.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Θεσσαλονίκη: Η στιγμή που οι υπάλληλοι της καθαριότητας σώζουν τον άστεγο πριν πέσει στην πρέσα του απορριμματοφόρου

admin1

Θανατηφόρο τροχαίο στην Αργολίδα: Νεκρός 35χρονος από σύγκρουση μηχανών – Στο νοσοκομείο ένας 16χρονος

admin1

Η 7χρονη Σοφία από τον Πόρο στέφθηκε Πρωταθλήτρια Ευρώπης στο σκάκι – «Το αγαπημένο μου πιόνι είναι η βασίλισσα»

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies